Suksessfaktorer for Digital butikk

Hva er viktig for at du skal handle på nettet? Hva er det som gjør det enklere for kunden å ta beslutningen og fullføre kjøpet?

Handlemønster:

Vi ønsker færrest mulig klikk for å finne og betale for varen

Veien inn:

Hva om du kan starte direkte med betalingen av det produktet du skal ha?

Og gå inn i butikken å kjøpe flere produkter om du selv ønsker?

Kundefokus:

Butikken må være laget for at kunden skal finne varen, ikke for at det skal se fancy ut. Da kan du bruke en Landingsside.

Uavhengighet:

De ansatte eller forhandlere har sin egen Shop-in-Shop hvor alt salg registres på dem.

Fleksibilitet:

Du har med deg butikken og kassa m/betalingsterminal i lomma.

Innovasjon:

Binder sammen den fysiske butikken med den tradisjonelle nettbutikken til en ny og fleksibel løsning i en Digital butikk.

Bruk den i det daglige og fullfør salget der du står med kunden i butikken eller du kan la kunden gjøre det selv og bruke den som selfcheckout kasse.

Gi kunden tilgang til din eller ansatt/forhandlers Digitale butikk og bruk den som en nettbutikk om kunden ikke har anledning til å komme til deg eller dem.

Muligheter:

Gjentagende salg, la kunden abonnere på varer gjennom den Digitale butikken.

Gjentagende salg: Merk varen med en unik QR kode som gjør at man alltid bestiller rett vare ved forbruksartikler f eks filter til luftrenser, hvilken er det rette til din luftrenser - skann koden, rett til betaling, bestill rett vare.

Gjør tilleggssalg, kryssalg, mersalg og nysalg lett tilgjengelig.

Vi gir små og mellomstore bedrifter muligheten til en enkel og synlig salgskanal til en overkommelig pris.